Jouw project bespreken?

Neem contact op

DGTL – jouw team effectief & hybride trainen (DGTL)

Van essentiële IT-kennis en begeleiding naar het behalen van certificaten tot aan tools voor de juiste mindset en focus voor het bereiken van succes.

On-demand trainingen met (online) live coachingsessies gecombineerd met trainingen van specialisten op locatie. Alle trainingen zijn ontwikkeld om succesvol te kunnen werken binnen een IT-support rol.

 ✓ Verhoog de kwaliteit van uw servicedesk  ✓ Op maat voor jouw bedrijf  ✓ Lagere uitstroom en lager verzuim  ✓ Praktijkgerichte trainingen •

Wat is DGTL?

We zijn al 15 jaar actief in het succesvol opleiden en begeleiden van IT-professionals. Binnen DGTL hebben wij al onze kennis en programma’s gebundeld in één programma om ook jouw IT-support medewerkers naar het volgende niveau te brengen.

Wij weten als geen ander waar deze doelgroep (IT-professionals) behoefte aan heeft en zorgen met dit traject voor behoud en ontwikkeling van jouw team.

In het kort: 

  • Uniek trainingstraject binnen de IT
  • Focus op IT-support
  • Gedurende 5-24 maanden een volledig begeleid traject voor jouw IT-medewerkers
  • Op maat voor elk bedrijf (kies eenvoudig de trainingen die passen bij jouw situatie)
  • Hybride leren (digitaal en klassikaal op locatie)
  • Advies over te behalen Microsoft certificaten
  • Advies over begeleiding professionals (ontwikkelplan)

Hoe ziet het eruit?

Onderdelen DGTL

Makkelijk te volgen theorie video’s (in eigen tempo, 50+ volledig online video’s)

10 Interactieve online groepsessies waar experts dieper in gaan op de lesstof en behandelen we cases uit de praktijk

DGTL only of in combinatie met 5 tot 10 trainingen op locatie (op maat) 

Werkboek met effectieve templates die de medewerker gedurende zijn of haar carrière iedere keer weer kan gebruiken

Praktijkgerichte trainingen zodat de medewerker de kennis beter kan onthouden en direct kan toepassen op de werkvloer

 Veel aandacht voor persoonlijke ontwikkeling: zoals het krijgen van de juiste mindset en focus voor het bereiken van succes

 De medewerker krijgt toegang tot onze eigen community en komt in contact met branche experts

De medewerker krijgt via de bibliotheek toegang tot alle live masterclasses.

Let your team rise with us

Kies een pakket

DGTL ONLY

€799,-

*

5 maanden begeleiding via de live coachingsessies en de support functie binnen de community.  Prijzen zijn excl. B.T.W

Vraag offerte aan

BASIC PAKKET (vanaf 10 personen)

€2250,-

*

6 – 12 maanden. DGTL in combinatie met 5 trainingen op locatie. Prijzen zijn excl. B.T.W

Vraag offerte aan

Excellent pakket (vanaf 10 personen)

€3000,-*

12 – 24 maanden. DGTL in combinatie met 10 trainingen op locatie. Prijzen zijn excl. B.T.W

Vraag offerte aan

Ervaringen van deelnemers

Ik heb deelgenomen aan IT-cursus, DGTL. Dit is mij erg goed bevallen! Veel geleerd in een korte periode. DGTL verschaft de juiste en accurate informatie voor iedereen om zich zelfverzekerd te voelen binnen hun IT-carrière. Erg handig als je jezelf wil ontwikkelen binnen een support rol. 

Tinika Muller
In deze cursus wordt er niet alleen aandacht geschonken aan de inhoud maar ook aan competenties zoals communicatieve vaardigheden, oplossingsgericht werken etc. Daardoor word je niet alleen veel kennis rijker maar maak jij ook stappen in je zelfontwikkeling.
Paulino Satchilombo

Stel dat je een sterke basis wil hebben om zo goede service te kunnen leveren op de servicedesk moet je DGTL absoluut volgen. De modules zijn opgebouwd uit verschillende video’s en geven een bijzonder duidelijk beeld over het te behandelen onderwerp. Verschillende trainers presenteren de video’s en daarnaast kun je de video’s combineren met het werkboek en andere te downloaden bijlagen. De onderwerpen die aan bod komen geven een zeer duidelijk beeld van hoe het er in de praktijk aan toe gaat en daarmee gaat er echt een deur open en zal je beter klaar zijn voor de uitdagingen die je tegenkomt binnen de IT-wereld.

Kubilay On

De modules

  • Tips en tricks vanuit expert Hendrika Willemse  
  • Jouw persoonlijk profiel  
  • Doelstellingen en je plan  
  • Mindset  
  • Slimmer werken
  • Ruim drie uur aan Nederlandse toelichting van de ITIL methodiek
  • ITIL examentraining
  • ITIL examen tips
  • Het gesprek  
  • Houding  
  • Service
  • Emoties en gedrag
  • Stemgebruik
  • Daadkracht
  • Zakelijk schrijven  
  • Incident management
  • Introductie hard- en software
  • Functies binnen IT
  • Netwerken
  • Cloud
  • Outlook  
  • Teams  
  • Onedrive
  • SharePoint
  • Operating System
  • Installatie & set-up
  • Zakelijke omgeving
  • Beheer  
  • Active Directory
  • Introductie in security
  • Basis voor het certificaat SC-900
  • Taken op een IT-servicedesk
  • Processen
  • Incident Management
  • Registreren meldingen
  • Timemanagement
  • Samenwerken
  • TOP desk
  • Tips van onze RISE crew 
  • Succesvol op de werkvloer
  • Omgaan met feedback

Wil je samenwerken?

Of heb je meer informatie nodig?

Vul ons formulier in en wij nemen zo snel contact met je op. Meer informatie nodig? Krijg onze brochure direct toegestuurd.

Brochure toesturen Neem contact op

Direct ondersteuning nodig binnen jouw IT team?

Wij helpen je graag op weg! Plan direct een gesprek in en dan bespreken we vrijblijvend de mogelijkheden.

Plan een gesprek in

jouw team effectief & hybride trainen

Frequently Asked Questions

DGTL is een zeer compleet pakket van modules. Van IT tot communicatieve en overige soft skill vaardigheden. Op zoek naar het complete overzicht? Scroll een stukje door naar boven en bekijk de modules!

  1. ITIL 4
  2. MS-900 (Office 365)
  3. SC-900 (Security)
  4. AZ-900 (Cloud)
  5. MS-700 (Teams)
  6. Focus on (Timemanagement)
  7. Communicatie
  8. Ziektepreventie
  9. Effectief samenwerken
  10. Persoonlijk leiderschap
  11. Total Quality Management
  12. Doorgroeien naar een leidinggevende functie

Als men al werkzaam is op de servicedesk dan is DGTL een mooie aanvulling. De stof is voor starters en mensen met enige ervaring. Men krijgt de basics uitgelegd waarna men aan de slag gaat met de opdrachten, een opfrissing en verrijking op een andere cursus dus. DGTL bevat naast IT modules interessante modules waarin men getraind wordt op soft- en communicatieve skills daarnaast bereiden we de medewerker helemaal voor op het ITIL examen en kan hij/zij na het volgen direct het examen inplannen. Wij hebben een slagingspercentage van 85% op ITIL.  

Nee, de cursus is compleet inclusief lesmateriaal. Wij bereiden de medewerkers voor op examens waarin getraind wordt. Wat niet inbegrepen is zijn de examens. Informeer naar de mogelijkheden wanneer u hierin interesse heeft.

De training is zo ingericht dat de elke module in eigen tijd en in eigen tempo gevolgd kan worden. Doorgaans gebruiken medewerkers hier een periode van 5 maanden voor en is de belasting 5 à 6 uur per maand. De medewerker kan dus gewoon blijven werken tijdens de training, onze ervaring leert dat er bedrijven zijn die de training tijdens werktijd laten volgen. 

De live online masterclasses zijn in de avond, vrijwel altijd op een dinsdag om 19:00u. De sessies duren maximaal 1,5 uur. 

Heb je nog vragen of ben je benieuwd wat DGTL voor jou kan betekenen?
Vul dan het contactformulier en we nemen snel contact met je op.