- Waarom koos je voor RISE works?
De keuze begon bij mijn zoektocht naar een nieuwe uitdaging. Via LinkedIn werd ik benaderd door Richelle, en de expertisegebieden van RISE works spraken mij direct aan – gezien deze goed aansloten op mijn eigen kennis en vaardigheden. Het viel me direct op dat RISE,
als nieuw bedrijf, al een erg professionele uitstraling heeft.
Ons tweede gesprek vond plaats op een projectlocatie met collega’s. Dit werd niet als hinder gezien, maar Richelle vond het juist boeiend om te zien hoe ik met mijn collega’s omging. Dit toonde voor mij dat ze flexibel en begripvol zijn, en oog hebben voor de dagelijkse realiteit. Ons derde gesprek
in Amsterdam bevestigde mijn positieve indruk, en de match.
- Wat maakt RISE works anders voor jou?
RISE works is een fris, nieuw bedrijf met een moderne visie, waar ik echt naar uitkijk om te werken. Ze zijn flexibel en geïnteresseerd in mijn wensen, wat me vertrouwen geeft in het realiseren van mijn ambities. De sfeer is enthousiast en ondersteunend, en de uitgebreide digitale omgeving voor trainingen en de mogelijkheid voor trainingen op locatie laten zien dat ze investeren in de ontwikkeling van hun medewerkers. RISE works biedt niet alleen een baan, maar een kans om te groeien en te ontwikkelen.
- Waarin hoop jij het verschil te maken bij de klant?
Als IT-professional wil ik klanten waardevol ondersteunen, zowel persoonlijk als technisch. Ik bied uitstekende service door altijd beschikbaar te zijn, regelmatig te communiceren, en klantfeedback actief te verwerken. Teamwerk, betrouwbaarheid en leiderschap zijn kernonderdelen van mijn aanpak. Door deze eigenschappen te integreren, lever ik effectieve IT-oplossingen en bouw ik duurzame relaties op die bijdragen aan wederzijdse groei en succes.
- Wat is voor jou een succesverhaal bij een voorgaande klant of werkgever? Bijvoorbeeld een verbetertraject. Wat heb je hiermee bereikt?
Als on-site support engineer bij een vorige werkgever verbeterde ik de klanttevredenheid aanzienlijk ondanks hevige onderbezetting. Door prioriteren van urgentie, klantgerichte communicatie en overzicht houden, konden we snel reageren op kritieke problemen en verbeterden we de servicekwaliteit. Klanten waardeerden de verbeterde responsiviteit en efficiëntie, en ik werd een cruciaal figuur binnen het gebouw waar klanten en collega’s voor advies en oplossingen naar toe kwamen.
Ben jij een opdrachtgever op zoek naar IT-talent? Dan ben je bij Timo aan het juiste adres! Neem contact op om de mogelijkheden te bespreken: